Isnin, September 22, 2008

Bio-Gen menjadikan saya lebih berkeyakinan



Saya sebenarnya tidaklah berapa gemuk. Dengan ketinggian 5’2" dan berat badan asal sebanyak 71 kg saya yakin saya akan kelihatan lebih berketrampilan sekiranya saya dapat menurunkan sedikit berat badan saya. Kebetulan syarikat jualan langsung yang saya ceburi ada menjual produk untuk melangsingkan tubuh. Setelah menggunakan B-Slendz dan Aloe In A Bottle selama 3 bulan berturut-turut, saya dapati yang berat badan saya makin hari makin menurun.

Yang paling saya kagum ialah penurunan berat badan tidak secara mendadak. Ramai berpendapat sekiranya berat badan turun dengan begitu drastic kemungkinan akan gemuk semula dengan cepat memang ada. Setelah 3 bulan mengamalkan kedua-dua produk tersebut saya berpuas hati dengan berat badan saya kini iaitu 60 kg.

Hari ini selepas tiga tahun saya masih mengekalkan berat badan ideal 60kg. Sehingga sekarang pun saya tetap setia dengan kedua-dua produk tersebut.

Bagi yang hendak melangsingkan badan, saya syorkan produk BIO-GEN. Mudah digunakan. Hanya sapu dan hasilnya dapat dilihat dalam masa 45 min kemudian

EN. ZULKIFLI SHAARI
BLOK E,152-15G,
FLAT PEKELILING,
JLN TUN RAZAK. KUALA LUMPUR

TEL: 019-3089444

Tiada ulasan: