Isnin, September 22, 2008

SAYA DAH TAK MALU BERJUMPA DENGAN ORANG LAGI...




"Jerawat mulai bermaharajalela ketika saya dalam tingkatan satu. Makin hari makin banyak. Makin dipicit makin merah, adakalanya bernanah. Semasa saya di tingakatan lima, saya seolah-olah hilang keyakinan diri. Malu berjumpa saudara mara, malu berjumpa sahabat handai malah saya lebih suka berkurung dalam rumah sahaja.

Jerawat makin bertambah ketika saya melanjutkan pelajaran Mungkin, tidak menjaga apa yang saya makan. Muka saya pula jenis berminyak. Latihan padang diadakan hampir setiap hari. Saya jadi bertambah sugul. Sudah pelbagai cara dan ubatan yang saya cuba tapi semuanya tidak menampakkan sebarang kesan positif.

Kebetulan suatu hari ke satu demonstrasi barangan. Di sana saya diperkenalkan dengan ALOE IN A BOTTLE dan BIO-GEL keluaran SUPREME MARKETING CONCEPT (M) SDN. BHD. BIO-GEL sebenarnya berfungsi untuk mengatasi masalah radangan jerawat dan jeragat yang terlalu serius. Hati was-was pada mulanya tapi tak cuba tak tahu bagaimana kesannya.

Setiap hari selama 10 hari berturut-turut saya guna BIO-GEL dan kemudian diikuti dengan BIO-CLARIFIER, kesannya Alhamdulillah.

Tak sangka dari gadis yang malu berjumpa dengan orang kini saya dah tak malu lagi."

CIK NOOR AZELAWATY KAMAROHIM
NO. 158, JALAN H11, FASA 5
TAMAN MELAWATI
53100 KUALA LUMPUR

TEL: 019-2348272

1 ulasan:

Unknown berkata...

Good good good......