Isnin, September 22, 2008

"Saya nampak lebih muda, lebih anggun"



"Di kalangan saudara mara dan teman-teman, semua ingin tahu rahsia saya. Kata mereka saya sekarang nampak lebih muda dari dulu. Mereka hairan melihat saya kini. Bentuk badan saya sudah jauh berubah.

Apa tidaknya! Dulu berat badan saya 65kg tapi kini cuma 50kg sahaja.
Saya cuma ambil masa 3 bulan sahaja untuk nampak lebih muda dan anggun. Saya beritahu mereka rahsia di sebalik B-SLENDZ dan BIO-SLENDZ. Saya mendapat hasil luarbiasa ini hanya dengan menggunakan selama 3 bulan sahaja. Sekarang saya kelihatan lebih muda dan lebih anggun.

Kali pertama saya guna kedua-dua produk tersebut, lilitan di bahagian perut susut sebanyak 1.5". Yang saya paling seronok, setiap kali saya guna setiap kali itu jugalah lilitan tubuh saya akan berkurangan. Rupa-rupanya sistem penjagaan tubuh Bio-Gen memang mudah. Sapu dan hasilnya 45 minit kemudian.

Hari ini saya mampu tersenyum kerana masih dapat mengekalkan berat badan 50kg. Saya tidak lagi menggunakan produk-produk tersebut tetapi saya maintain penjagaan dan rawatan kecantikan dengan Aloe In A Bottle."

Halimatun Hanim bt Manap
NO 1194,JALAN PERWIRA
KEM DESA PAHLAWAN
16500 KOTA BAHRU
KELANTAN

TEL: 019-6115664

Tiada ulasan: